BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG
#VR
VIRTUAL REALITY (VR)
VIRTUAL REALITY (VR)

Що таке VR?

Віртуальна реальність (Virtual Reality, VR) – технологія, яка дозволяє повністю зануритися в створений технічними засобами світ. У віртуальній реальності користувач на всі 360 градусів занурюється в 3D-світ з можливістю взаємодії з об’єктами цього світу.

VR-Контент створюється таким чином, щоб людина, одягнувши окуляри, могла спробувати і відчути більше, ніж можливо в реальному житті (політати, стрибнути з парашутом, створити будь-які предмети, зануритися в гру, побувати на Місяці і багато іншого).

Не варто плутати доповнену реальність (AR) і віртуальну реальність (VR). У доповненої реальності контент “живе” разом з реальним світом, в той час як віртуальна реальність – це 360-контент, який повністю візуально замінює реальний світ.

 

Віртуальна реальність (VR) працює за допомогою VR-шоломів.

Користувач надягає спеціальне обладнання, VR-шолом, і в ньому дивиться або взаємодіє з VR-контентом (віртуальним світом). Повне візуальне занурення дозволяє досягти впливу великої кількості органів почуттів людини.

virtual reality advin

 

Що найголовніше для успішного VR-проекту?

Занурити споживача в потрібну атмосферу створеного світу і дати можливість взаємодіяти з об’єктами цього світу. Дане завдання вирішується за допомогою якісно створеного сценарію контенту (віртуального світу). Шоломи віртуальної реальності лише технічно допомагають досягти потрібного результату.

 

Як бізнес використовує VR?

Віртуальну реальність бізнес використовує в маркетингу, навчанні персоналу, відділах продажів, на виробничих процесах, заходах. Також VR використовується в медицині, військовій сфері та відтворенні історико-культурних об’єктів. До того ж, віртуальна реальність є чудовою платформою для гейміфікація.

 

Нижче ми розповімо про чотири технічні рішення для бізнесу, в які оптимально інтегрується той чи інший VR-проект.

 

  • VR Відео 360: Для візуального занурення споживача в той чи інший світ відмінним інструментом є створення відеоконтенту 360. Дане технічне рішення має на увазі тільки створення контенту (віртуального світу). Ключова мета даного рішення – повністю візуально занурити споживача в створений VR-контент. Створюється контент або за допомогою відеозйомки камерою 360, або шляхом 3D-відтворення віртуального світу. Контент 360 має на увазі перегляд відео, без додаткового взаємодії з віртуальними об’єктами.
    Дивитися →
    
    
  • VR-симуляція: крім створення контенту (віртуального світу), це рішення включає в себе програмування, яке дозволить користувачеві взаємодіяти з елементами даного світу. Наочний приклад VR-симуляції – це тренажер для навчання, який візуально занурює людини в реальний робочий процес і дозволяє навчитися проходити всі етапи легко і зрозуміло. Ключова мета даного рішення – візуально занурити споживача в VR-контент і дати йому можливість взаємодії з об’єктами віртуального світу.
    Дивитися →
    
    
  • VR Event: захід у віртуальній реальності. Під кожен захід створюється своя віртуальна локація. Кожному гостю прикріплюється свій 3D-аватар. Гості збираються в VR-локації, будь то Місяць або дах Бурдж-Халіфа. Люди спілкуються один з одним, слухають спікера, ставлять йому запитання в реальному часі. А ввечері, коли офіційна частина добігає кінця, є можливість пограти в VR-ігри, послухати музику і потанцювати. 31 липня ми організували перший в СНД концерт у віртуальній реальності популярного українського виконавця Олега Винника.
    Дивитися →
    
    
  • VR Game: ігри віртуальної реальності починають користуватися популярністю не тільки серед геймерів, а й в бізнес середовищі. Так, багато компаній створюють корпоративні ігри для співробітників і клієнтів. Інші використовують ігри як додатковий інструмент монетизації товарів або послуг. Наша команда займається розробкою VR-ігор “під ключ” – від створення ідеї і алгоритму гри до фінального програмування і відтворення всього контенту (віртуального, ігрового світу).
Дивитися →

 

Дивитись VR кейси ADVIN

 

 

Назад