BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG BLOG
#AR
AUGMENTED REALITY (AR)
AUGMENTED REALITY (AR)

Що таке AR?

Доповнена реальність (Augmented Reality, AR) – це технологія, яка дозволяє демонструвати 3D / 2D-контент в режимі реального часу, технічно накладаючи його поверх фізичних об’єктів (реального світу).

Доповнена реальність – це технологія додаткового контенту, який допомагає в будь-якому місці і в будь-який час показати людям візуально більше інформації, ніж вони можуть побачити в фізичному світі. Додатковий контент, як правило, з’являється в 3D-форматі.

Не варто плутати доповнену реальність (AR) і віртуальну реальність (VR)! У доповненої реальності контент “живе” разом з реальним світом, в той час як віртуальна реальність-це 360-контент, який повністю візуально замінює реальний світ.

 

Доповнена реальність (AR) “живе” в смартфоні.

Доповнена реальність працює через смарт-пристрої і доступна практично в кожному смартфоні. Скористатися AR-функцією можна прямо в браузері (на сайті), через мобільний додатки, соціальні мережі (Facebook, Instagram) або обладнання (AR Mirror).

ar advin ukraine

Що найголовніше для успішного AR-проекту?

Контент. Додатки доповненої реальності, соціальні мережі, сайт або обладнання є лише платформами демонстрації контенту в режимі реального часу і в реальному місці.

 

Як бізнес використовує Доповнену реальність AR?

Доповнену реальність бізнес використовує в маркетингу, навчанні, точках продажів, на заходах. Також AR є відмінним інструментом програми лояльності і гейміфікації.

 

Найпопулярніші варіанти використання доповненої реальності для бізнесу:

  • AR-упаковка, це інтерактивна форма комунікації, яку веде безпосередньо упаковка від імені всього бренду. Бренд в інтерактивній формі подає інформацію про склад свого продукту, дає корисний рецепт, пропонує спробувати і тим самим за рахунок додаткового контенту продає продукт чи сервіс.

 

  • Можливість 3D-візуалізації товару до моменту безпосередньої покупки. Це Візуальний 3D-тест в режимі реального часу, який дозволяє не тільки «приміряти» товар візуально, але і завдяки емоціям до 60% збільшити шанс на покупку.

 

  • Гра, яка в доповненій реальності дозволяє в інтерактивній формі об’єднати споживачів навколо бренду. Основний упор на час взаємодії з брендом, який є дуже важливим в боротьбі за увагу споживачів.

 

 

  • Рекламна поліграфія, яка перетворюється в інтерактивний контент у форматі відеоролика або 3D-анімації, що дозволяє глибше і детальніше донести інформацію до аудиторії.

 

 

Доповнена реальність може бути застосована для кожної сфери бізнесу!

Назад